utorok 27. augusta 2013

Farbenie vlasov s Garnier color sensation a Syoss professional performance

Ak si pamätáte, dávnejšie som uverejnila článok, kde som sa pýtala, či už niekto skúšal mixovať farby na vlasy. Tak som to skúsila. Už z názvu môžete vidieť, že som spojila 2 krabičky Garnier color sensation odtieň 8,04- romantická svetlá blond a 1 krabičku Syoss professional performance odtieň 8-7 medovo plavý. Chcela som docieliť niečo medzi ryšavou a blond. Pred týmito dvoma spolu som skúsila iba garnier romantickú blond a nebola veľmi "blond".
Použila som 3 krabičky, lebo minule čuduj sa svete, mi 2 boli málo.










Moja prirodzená farba je niečo medzi hnedou a takou myšacou.
Neviem ako to lepšie nazvať. No mám odrastené vlasy-
- mala som tú romantickú blond.



Takže tá romantická blond od Garnieru. Na začiatku je naozaj ako na obrázku- veľmi výrazná. Až sa kamarátka smiala. že vyzerám ako z obálky na knihu Som bosorka. :D Ale po čase sa nejakým zázrakom vymyje na takú, akú mám na obrázku odrastenú. Naozaj neviem, ako sa vymyla, lebo keď som umývala vlasy, neodtekala sfarbená voda ani na oblečení som žiadnu farbu nemala. Záhada.
Mínusom bolo, že na viacerých miestach vôbec nechytila.





Ale vrátim sa späť k aktuálnemu farbeniu. Kamoška zmiešala tieto 3 farby ( tá od Syoss v tube má fakt výraznú oranžovú farbu- škoda, že som ju nestihla odfotiť).



 Vlasy mi farbila asi pol hodinu + 20 minút nechala pôsobiť. Potom som ju zmyla a vlasy umyla šampónom. Vlasy boli po farbení naozaj jemné a hladké, a výsledná farba bola takáto.

Po 4- 5 umytiach:



A konečná farba, ktorá je už "vymytá":

Takže, popravde veľkých rozdiel medzi samostatnou garnier a zmixovanou ss syoss, nevidím. Maximálne v prameňoch okolo tváre je to naozaj svetlejšie a hádže to blond odlesky. Zase sa našli miesta, kde farby nechytili, ale bolo ich menej ako iba pri garnier.
S farbou som spokojná, aj keď to nie je práve taká, akú som chcela. No čo, nabudúce možno namiesto  medovo plavej blond dám iba blond. :)

Máte skúsenosti s týmito farbami?

23 komentárov:

  1. Musím sa priznať, že ja som si ešte nikdy vlasy nefarbila, lebo moja farba sa mi páči, no nikdy by som asi neskombinovala dve farby, pretože by som sa bála :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani ja som najprv nechcela, ale nikde som nenašla takú farbu, akú som chcela. :)

      Odstrániť
  2. nafarbili sme ťa a nič sme neodžabali. :D a náhodou, presne takú farbu si mala. a dobre vieš, že ti pristane. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vôbec, že nie! Len plášť a moje oblečenie. :D Ale vieš, že som chcela svetlejšiu farbu. Jasné, že to viem, ale pre narcisov ako ja a ty chvály nikdy nie je dosť. :D :D

      Odstrániť
  3. Taaak to som ešte neviidela, že miešanie 2 rôznych farieb ale náhodou to dobre vyšlo :) Aj keď ja by som pred tým mala asi dosť rešpekt :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Na začiatku som aj ja mala pred tým rešpekt, ale za ten rok a pol, čo skúšam ryšavé farby, ani jedna nebola dobrá. Nevyhnutosť- matka vynaliezavosti. :D

      Odstrániť
  4. Nevím, jestli je to fotkami, ale spíš to vypadá jako zrz než blond :-) Ale hezké!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie je to fotkami, naozaj som viac do ryšava. Preto som skúsila Syoss- aby chytilo trochu do blond, ale zase nevyšlo. Ďakujem. :)

      Odstrániť
  5. Mne sa to tiez zda troska oranzovejsie, ale to bude tymi fotkami. :) Na druhej strane, mne sa velmi pacia zrzky a nie kazdy si to moze dovolit... takze "plus bodik Lia" :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Viem, mám blbý foťák. Ale tie prvé fotky- naozaj to bolo také oranžové.
      Prečo nie? Veď dnes ak je dobrá farba, už chytí každému na takú farbu, akú chce. Ale ďakujem. :)

      Odstrániť
    2. Ta farba je skvela....presne taku chcem...zial ziarivy jantar od palete color shampo mi chytil tak do hnedomedena....uz je to celkom vyzmyvane ale sj tak som nedpokojna....myslis ze mi to chyti takto pekne ako tebe?? Bo ja som uz zufala a nechcem si to dohriat este viacej....

      Odstrániť
  6. mam taky nabarvene vlasy :) ale pouzila jsem barvu od palette protoze maji ten odstin co se mi libi :)) jinak to vypada moc pekne a nekdy vyzkousim :)
    Jinak, chtěla bych tě pozvat na giveaway. těším se :))
    http://happylifebyg.blogspot.cz/2013/08/mini-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som vyskúšala už asi všetky možné značky. :)

      Odstrániť
  7. I love the result.... amazing color, so sparkling!!!!!!
    Kisses Lia!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. I když je to trochu víc rezavé tak ti to sluší!
    Just be yourself by Petra

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. :) Chcela som viac do blond, ale nevydalo.

      Odstrániť
  9. The color looks beautiful! I wish I had lighter hair but unfortunately it doesnt suit indian skin tones and our hair gets ruined if lightened too much
    xx
    www.JuneWantsItAll.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thanks. I agree with you- it would look unnatural, but your hair are also very nice. :)

      Odstrániť
  10. Hi doll!!!!
    A big kiss for you!!!!
    (It's only a hennè tattoo...)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thanks. Have a nice day. :)
      But it looks gorgeous. :)

      Odstrániť
  11. Hi Lia!
    A lot of Kisses from Italy baby!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ola lia sou brasileira ai onde vc mora a maioria das mulheres tem base clara de cabelo so taca qualquer tinta q pega ficou show lindooo já meu cabelo e preto natural sou clara como vc mas amo cabelo loiro e ta difícil sem descolorir aqui é muito feio o loiro amarelo ovo kkk eu quero ser loira platinada será que alguma tinta dai resolve isso ?

    OdpovedaťOdstrániť